Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 5 Jun 2024 15:26:47 +0300

Tere!

Jõgeva Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2311371/16538 
aadressile Jõgeva maakond, Jõgeva vald, Luua küla, 14206 Nava-Luua-Palamuse 
tee// Aasa// Järsi// Kalme// Katlamaja// Keskuse tee// L1// Koplimetsa// 
Kärneri// Laasi// Lodu// Luikme// Luua asulatee// Luua kergtee L1// L2// 
L3// L4// L5// L6// Luua keskus 17// 18// 19// 20// Luua metsanduskool// 
Metsakooli// Metsakooli puurkaev// Pihlaoru// Raja// Sauna// Sepikoja// 
Talve// Teeääre// Tõlla tee// Udumäe// Vahtra// Ühismaa (Luua küla vee- ja 
kanalisatsioonitorustike rekonstrueerimine) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Ehitusseadustik § 54 (6) p 1.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27005994>  (menetlus nr: 
414806), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 17.06.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Jõgeva Vallavalitsus) või menetleja (RAGNAR JOOSEP) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister